ResearchBlogging.org

Standardowy

Chciałbym uroczyście oznajmić, że figulacha z makulachem od dziś jest zarejestrowany na ResearchBlogging.org. Z tej okazji niebawem pojawi się notka ze streszczeniem kilku polskich artykułów z zakresu mikrobiologii żywności i technologii fermentacji.

Jednocześnie chciałbym zapewnić, że nie zapomniałem o zapowiedzianych i obiecanych notkach:

  • Typ mąk wypiekowych i ich charakterystyka
  • Olio extra vergine di oliva: czy nadaje się do smażenia?
  • Saccharomyces sanfranciscensis: charakterystyka

* * *

I am happy to inform that from today figulacha z makulachem is registered on ResearchBlogging.org. That’s why a synopsis from several polish scientific articles about food microbiology and fermentation technology will appear soon.

5 responses »

  1. A nawet od wczoraj🙂. Na obiecane notki czekam, a przy okazji dodam, że na Research Blogging można wklejać stare notki. Zawsze będzie więcej, bo na razie mamy tak mało.

  2. Hej.
    Bardzo dziękuję za podlinkowanie mojego bloga, ale mam małą prośbę o poprawienia orta w nazwie. To jest tak samo jak „nieużywane pieniądze” i „nie używane pieniądze”- zmiana pisowni oznacza zmianę znaczenia. U mnie jest „Nie Muzyczna Pięciolinia (bo zapachowa, perfumeryjna, węchowa, itp.)”. Wiem, że odruchowo piszemy „nie” z przymiotnikami razem, ale jednak są wyjątki.

    A teraz w kwestii bloga. Przeczytałem parę wpisów i muszę przyznać, że jako osoba ledwie muskająca tę materię odnalazłem się w Twoim języku. Masz kapitalny styl, który trafia nie tylko do „znawców” tematu. To wielki plus, choć ja studiuję technologię chemiczną, więc coś tam też wiem więcej od przeciętnego Kowalskiego.

    Kiedy prowadziłem swojego perfumeryjnego bloga na onecie, w nagłówku miałem napisane „przyjaciel drzewa figowego”. Swego czasu bardzo przepadałem za tym zapachem, choć później okazało się , że figowe składniki używane w perfumach są niemal w całości syntetykami. Mimo tego, wiele z tych kompozycji pachnie jak prawdziwe figowe liście a inne jak owocowy miąższ. Jakbyś przechodziła kiedyś po Koszykowej to polecam wizytę w Galilu Neoperfumerii- mają m. in. Philosykosa- wybitnie liściasty i figowy, niestety bez maku.

    Pozdrawiam serdecznie, Marcin

  3. @ Marcin

    Bardzo dziękuję za długi i wyczerpujący komentarz. Oczywiście zaraz poprawię nazwę Twojego bloga w linkach.

    Koszykową czasem przechodzę, bo 1) jest tam tania książka, 2) jest tam Guarani – bar i sklep z yerba mate, którą uwielbiam, więc na pewno zajrzę😀

    Cieszę się też ogromnie, że to co piszę przemawia i jest zrozumiałe. Taki jest właśnie mój podstawowy zamiar. Nie chcę pisać dla wąskiego grona „wtajemniczonych”, bo oni (przynajmniej teoretycznie) już wiedzą to wszystko.

    Teraz mała prywata (może powinienem napisać to u Ciebie, ale w sumie pasuje jako odpowiedź na Twój komentarz :P). Chciałbym Ci zdradzić, jak trafiłem na Twojego bloga. Nie będzie pewnie dla Ciebie ogromnym zaskoczeniem, że to dzięki „Entropii”. Przeczesywałem sieć w poszukiwaniu dodatkowych informacji i trafiłem na Twojego bloga. Później dowiedziałem się, że mamy też wspólnych znajomych (a to dzięki fb), tj. Kalllipygosa, Asakurę i Caviardage’a.😀

  4. Kallipygos??? Caviardage??? Kim oni są??? Bo ja większość osób to z imienia i nazwiska tylko kojarzę. Widzę, że mnie wygooglowałeś wzdłuż i wszerz.🙂

  5. @ Marcin

    Nie, bez przesady. Bloga znalazłem po Entropii (bo pomysł mnie absolutnie zachwycił), jak pisałem, a co do reszty to fb jest dość nachalny i ciągle przysyła propozycje znajomych, które ja namiętnie kasuję, sprawdziwszy uprzednio, czy danej osoby faktycznie nie znam. A o dalszych wspólnych znajomościach nie chcę pisać publicznie, bo może ktoś sobie nie życzy.

Skomentuj

