Przerwa techniczna

Standardowy

Z miłym zaskoczeniem zauważam, że trochę do mnie zaglądacie, mając pewnie nadzieję, że coś się zmieniło, że jest coś nowego. Cieszę się, że moje statystyki, mimo upartego milczenia z mojej strony, codziennie odnotowują kilkadziesiąt wizyt.

Z zasmuceniem muszę jednak w dalszym ciągu wstrzymać się od głosu. Mam chwilową przerwę techniczną w działaniu mojego organizmu oraz przerwę konserwacyjną mojego mózgu. Związane jest to z tym, że właśnie ukończyłem remont pokoju (żeby nie było, że wskazywanie palcem mnie zmęczyło – ekipy remontowej nie było!), a na dodatek sesja się zbliża i zaczynają mi się zaliczenia.

Jak tylko znajdę chwilę, to skrobnę coś, bo tematów już mi się sporo nazbierało.

Skomentuj

